Czy można zwrócić kupione zwroty?
Czy można zwrócić kupione zwroty ze sklepu Returnstore?
Hurtownia Returnstore zajmuje się sprowadzaniem zwrotów bezpośrednio z Amazona i jej dalszej odsprzedaży klientom prowadzącym działalność sprzedażową.
To znaczy, że każdy podmiot kupujący przed zakupem akceptuje postanowienia i regulamin potwierdzając, że robiąc zakupy hurtowe (palety i boxy zwrotów z Amazona) zakupuje je celem dalszej odsprzedaży,
a zakupy mają charakter zawodowy. To znaczy, że kupujący prowadzi działalność gospodarczą rejestrowaną, nierejestrowaną oraz, że nie jest zwykłym konsumentem.
Polityka firmy opiera się na sprzedaży niesortowanych i oryginalnie zapakowanych zwrotów.
Każda paleta lub box posiada specyfikację towaru, która jest udostępniana przez Amazon w charakterze podglądowym.
Nie mniej jednak firma Returnstore nie zna dokładnego stanu przedmiotów.
Dlaczego nie przyjmujemy zwrotów w geście dobrej woli? Ponieważ obsługa zwrotów oznaczała by straty finansowe i otwierała
drogę do wielu wymuszeń.
Oryginalnie zapakowany Box lub Paleta który zostanie otwarty, nie będzie nadawał się do dalszej odsprzedaży, a samo sprawdzenie kompletności
zwracanych przedmiotów narażało by firmę na straty. Dlatego prosimy o przemyślane zakupy.